Informácie od pedagogického tajomníka
Informácie pre končiace ročníky v akademickom roku 2023/2024
Výber témy záverečnej práce
1. Študenti, ktorí nemajú tému – témy sú v zozname oddelené a sú písané klasickým písmom
Témy záverečných prác sa budú vyberať na začiatku zimného semestra, prostredníctvom prihlasovania sa na tému v systéme Vzdelávanie. Pokyny budú zverejnené prvý týždeň zimného semestra (obvyklý postup: témy prác s anotáciou a školiteľom budú najskôr len „na videnie“, aby ste si v kľude mohli prezrieť obsah témy, nájsť ďalšie dostupné informácie k téme..., následne bude stanovený deň, kedy sa môžete na tému prihlásiť. Vzhľadom na to, že dostupné témy sú pre všetkých zverejnené naraz, prístup bude pre všetkých študentov naraz, uvažujte nad výberom viacerých tém, aby v prípade, že sa nestihnete prihlásiť tému, ste mali aj inú v zálohe).
UPOZORNENIE: na tému sa budete môcť prihlásiť len cez vzdelávanie v stanovený termín – nie iným spôsobom. K týmto zverejneným témam už máte rovnaký prístup.
(možnosť dohody so školiteľom Vám bola oznámená a bola v priebehu letného semestra)
2. Študenti, ktorí tému majú vypísanú na základe dohody so školiteľom – témy sú v zozname oddelené a sú písané tučným písmom - boldom
Témy záverečných prác budú vo vzdelávaní už s Vašim menom – tému si nevyberáte.
V prípade otázok píšte na mail: martina.kovacikova@uniza.sk
Dostupné témy - výber v septembri, zoznam a anotácie budú v predmete Záverečná práca, zapisovanie na tému bude podľa pokynov zverejnených na stránke KS/na predmete Seminár k ZP |
Podnikateľský plán vybraného podniku prevádzkujúceho elektronický obchod |
Návrh marketingovej stratégie podniku prevádzkujúceho elektronický obchod |
Návrh využitia smart glasses v logistických podnikoch na Slovensku |
Smart riešenia vo vybranom podniku |
Smart riešenia vo vybranom meste |
Racionalizácie vybranej poštovej prepravnej siete |
Štúdia skutočných tokov vybraných poštových zásielok v SR |
Návrh uplatnenia vybraných technologických trendov v e-commerce |
Faktory vplývajúce na nákupné rozhodovane zákazníka pri uskutočňovaní online nákupu |
Hodnotenie efektívnosti podnikov pôsobiacich na poštovom trhu využitím metódy DEA |
Hodnotenie efektívnosti vybraných organizácií v kultúrnom a kreatívnom priemysle |
Návrh kľúčových indikátorov výkonnosti a spôsobu ich vyhodnocovania v oblasti kreatívneho priemyslu |
Inovácia vybraného procesu v podniku prevádzkujúcom elektronický obchod |
Využite AI v oblasti elektronického obchodovania |
Implementácia systému manažérstva environmentu v podniku prevádzkujúcom elektronický obchod |
Možnosti rozvoja zeleného bankovníctva |
Návrh inovácie portfólia produktov vo vybranom podniku poskytujúcom elektronické služby. |
Návrh nových foriem komunikácie manažérov prostriedkami IKT vo vybranom podniku poskytujúcom elektronické služby |
Efekty online marketingových kampaní na cieľové skupiny |
Efekty offline marketingových kampaní na cieľové skupiny |
Faktorová analýza spotrebiteľského správania s ohľadom na koncepciu omni channel. |
Nákupné správanie zákazníka na vybranom trhu s ohľadom na preferenciu miesta predaja. |
Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie na vybranom trhu. |
Návrh implementácie vhodnej ISO normy v podmienkach vybraného podniku pôsobiaceho v oblasti elektronického obchodu a služieb |
Návrh implementácie vhodnej ISO normy v podmienkach vybraného podniku pôsobiaceho v oblasti poštových služieb |
Návrh koncepcie mestskej cirkulárnej ekonomiky |
Návrh kľúčových indikátorov výkonnosti a spôsobu ich vyhodnocovania v oblasti mestskej cirkulárnej ekonomiky |
Ekologická udržateľnosť v oblasti elektronického obchodu |
Rola umelej inteligencie pri zlepšovaní riadenia dodávateľského reťazca |
Návrh stratégie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach pre vybraný podnik |
UX optimalizácia registračného procesu webového portálu Aktuality.sk |
Návrh inovácie vybranej digitálnej platformy |
Návrh investičnej stratégie pre investovanie do kryptomien |
Návrh využitia kryptomien ako nástroja na zvýšenie motivácie zamestnancov |
Návrh obchodného systému pre virtuálne meny s využitím prvkov umelej inteligencie |
Návrh funkcionalít a možností informačného systému na evidenciu Erasmus+ mobilít pre vysoké školy |
Firemní bezpečnostní vzdělávání: Vývoj webového portálu pro vzdělávání zaměstnanců |
Návrh stratégie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach pre vybraný elektronický obchod |
Návrh digitalizácie objednávacieho procesu vo vybranom podniku |
Internetová bezpečnost: Vývoj interaktivního webového portálu pro osvětu a ochranu |
Bezpečnost plateb na internetu: Analýza, vzdělávání a opatření |
Perspektíva finančných služieb Slovenskej pošty, a.s., a možnosti ich stabilizácie alebo rozvoja |
Návrh obchodnej stratégie pre forexový trh s využitím technickej analýzy a automatického obchodného systému |
Využívanie nákupných portálov pri online nakupovaní potravín |
Návrh internetovej reklamnej kampane pre podnik prevádzkujúci elektronický obchod |
Návrh business modelu pre vybraný subjekt pôsobiaci v sektore služieb. |