Informácie od pedagogického tajomníka
Informácie pre končiace ročníky v akademickom roku 2023/2024
Výber témy záverečnej práce
1. Študenti, ktorí nemajú tému – témy sú v zozname oddelené a sú písané klasickým písmom
Témy záverečných prác sa budú vyberať na začiatku zimného semestra, prostredníctvom prihlasovania sa na tému v systéme Vzdelávanie. Pokyny budú zverejnené prvý týždeň zimného semestra (obvyklý postup: témy prác s anotáciou a školiteľom budú najskôr len „na videnie“, aby ste si v kľude mohli prezrieť obsah témy, nájsť ďalšie dostupné informácie k téme..., následne bude stanovený deň, kedy sa môžete na tému prihlásiť. Vzhľadom na to, že dostupné témy sú pre všetkých zverejnené naraz, prístup bude pre všetkých študentov naraz, uvažujte nad výberom viacerých tém, aby v prípade, že sa nestihnete prihlásiť tému, ste mali aj inú v zálohe).
UPOZORNENIE: na tému sa budete môcť prihlásiť len cez vzdelávanie v stanovený termín – nie iným spôsobom. K týmto zverejneným témam už máte rovnaký prístup.
(možnosť dohody so školiteľom Vám bola oznámená a bola v priebehu letného semestra)
2. Študenti, ktorí tému majú vypísanú na základe dohody so školiteľom – témy sú v zozname oddelené a sú písané tučným písmom - boldom
Témy záverečných prác budú vo vzdelávaní už s Vašim menom – tému si nevyberáte.
V prípade otázok píšte na mail: martina.kovacikova@uniza.sk
Dostupné témy - výber v septembri, zoznam a anotácie budú v predmete Záverečná práca, zapisovanie na tému bude podľa pokynov zverejnených na stránke KS/na Seminári k ZP |
Analýza možností modernizácie odborného vzdelávania v podmienkach Slovenskej pošty, a. s |
Recommerce ako významný trend v e-commerce |
Vnímanie nových trendov v e-commerce z pohľadu zákazníka |
Spoločensky zodpovedné podnikanie ako nástroj marketingovej komunikácie |
Internet vecí a jeho využitie v rámci udržateľnosti |
Analýza smart riešení v logistike elektronického obchodu |
Analýza možností využitia digitálneho dvojčaťa v podnikoch prevádzkujúcich elektronický obchod |
Analýza nástrojov umelej inteligencie vhodných pre študentov |
Analýza nástrojov na sledovanie portfólia kryptomien |
Optimalizácia investícií v digitálnom veku |
Záujem študentov o kultúrno-kreatívne aktivity v meste Žilina |
Možnosti využitia prvkov umelej inteligencie v oblasti elektronického obchodovania |
Adaptácia systémov manažérstva environmentu vo výrobných podnikoch a v podnikoch služieb/ v podnikoch prevádzkujúcich elektronické obchodovanie |
Identifikácia environmentálneho dopadu v súvislosti s prevádzkou podniku |
Analýza vnímania prvkov bankovníctva a poisťovníctva u študentov vysokoškolského vzdelávania vo vybraných krajinách |
Prínosy a hrozby umelej inteligencie v oblasti vysokoškolského vzdelávania |
Analýza vplyvu faktorov na úspešnosť elektronického obchodu |
Analýza modelov zrelosti podnikov pre implementáciu konceptu Industry 4.0 |
Využívanie služieb e-Governmentu |
Digitálne verejné služby na Slovensku |
Analýza teoretických modelov spotrebiteľského správania z hľadiska typológie spotrebiteľov |
Tvorba reklamného predmetu pre študenta vysokej školy |
Analýza spotrebiteľských preferencií a trendov na trhu elektronických komunikácií |
Súčasný stav ochrany spotrebiteľa v oblasti elektronických komunikácií |
Finančná gramotnosť študentov vysokej školy |
Dopad cirkulárnej ekonomiky na kvalitu života v regióne |
Vplyv Internetu vecí (IoT) na logistiku a riadenie dodávateľského reťazca |
Rola umelej inteligencie pri zlepšovaní riadenia dodávateľského reťazca |
Analýza marketingovej komunikácie vybraného elektronického obchodu na sociálnych sieťach |
Analýza marketingovej komunikácie vybraného podniku na sociálnych sieťach |
Využívanie a prevádzková efektívnosť prevádzkovania vyvolávacích systémov v podmienkach poštového podniku Slovenská pošta, a. s. |
Digitálne zručnosti študentov vybranej vysokej školy v Slovenskej republike |
Analýza vplyvu influencer marketingu na marketingovú komunikáciu v oblasti elektronického obchodu. |
Perspektíva využívania práce na platforme (Platform work) ako novej formy zamestnania v podmienkach Slovenskej republiky |
Analýza trendov vo vzdelávaní a rozvoji zamestnancov v podnikoch, prevádzkujúcich elektronický obchod |
Zážitková ekonomika - novodobý trend v ekonomike |
Vplyv digitálnej transformácie na riadenie ľudských zdrojov |
Analýza bezpečnosti při nakupování v C2C modelu |
Analýza spokojnosti obyvateľstva s poskytovanými službami pošty vo vybranom regióne |
Analýza motivácie žien študovať v oblasti informačných technológií |
Etické a právne implikácie AI v oblasti elektronického obchodu |
Změna nákupního chování zákazníku v e-commerce v důsledku pandemie covid-19 |
Analýza nákupného správania spotrebiteľa vo vybranom podniku, prevádzkujúcom elektronický obchod |
Analýza vplyvu sociálnych sietí na marketingovú komunikáciu v oblasti elektronického obchodu. |
Nákupné správanie spotrebiteľa na vybranom trhu s ohľadom na preferenciu miesta predaja |
Spoločenská zodpovednosť manažérov a manažérska etika vo vybranom podniku, poskytujúcom elektronické služby |
Analýza možností digitalizácie vybranej agendy na vybranom okresnom úrade |